Informujemy, iż w okresie ferii zimowych, tj. od 31 stycznia do 13 lutego 2022 roku sekretariat Liceum jest czynny w dni robocze od godz. 10:00 do godz. 14:00. W soboty i niedziele sekretariat jest nieczynny.
W sekretariacie może przebywać maksymalnie dwóch interesantów. Wszystkie osoby przebywające w budynku Liceum, które nie są pracownikami mają obowiązek używania rękawiczek jednorazowych lub środków do dezynfekcji rąk oraz masek zasłaniających usta i nos. Należy zachować co najmniej dwa metry odległości od siebie.
W związku z trwającym stanem epidemii w celu zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 zachęcamy przede wszystkim do kontaktu telefonicznego w godzinach pracy sekretariatu: nr tel.: + 48 22 844 13 68, wewn. 11 lub za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej: sekretariat@reytan.edu.pl .