25 lipca 2024 roku do godz. 14.00 Szkolna Komisja Rekrutacyjna poda do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły.
PROCEDURA ODWOŁAWCZA od decyzji Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej w rekrutacji na rok szkolny 2024/2025:
1. W terminie do 29 lipca 2024 roku rodzic kandydata lub kandydat pełnoletni może wystąpić do Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
2. Komisja sporządza uzasadnienie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego z wnioskiem, o którym mowa w punkcie 1.
3. Rodzic kandydata lub kandydat pełnoletni może wnieść do Dyrektora Liceum odwołanie od rozstrzygnięcia Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej w terminie do 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia odmowy przyjęcia.
4. Dyrektor Liceum rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej w terminie do 3 dni od dnia otrzymania odwołania do Dyrektora Liceum. Na rozstrzygnięcie Dyrektora Liceum służy skarga do sądu administracyjnego.
Szkolna Komisja Rekrutacyjna informuje ponadto, iż w rekrutacji uzupełniającej pozostają wolne miejsca w następujących oddziałach:
Minimalne progi punktowe kwalifikujące kandydatów do poszczególnych oddziałów w rekrutacji zasadniczej wynosiły:
02-587 Warszawa
ul. Wiktorska 30/32