12 sierpnia 2024 roku Szkolna Komisja Rekrutacyjna podała do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły w rekrutacji uzupełniającej. Listy zostały wywieszone w ogólnodostępnym miejscu przy wejściu głównym A do budynku Liceum od ul. Wiktorskiej. Szkolna Komisja Rekrutacyjna i sekretariat Liceum nie udzielają informacji telefonicznie / elektronicznie o wynikach postępowania w rekrutacji uzupełniajacej.
PROCEDURA ODWOŁAWCZA od decyzji Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej w rekrutacji uzupełniającej na rok szkolny 2024/2025:
1. W terminie do 16 siepnia 2024 roku rodzic kandydata lub kandydat pełnoletni może wystąpić do Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
2. Komisja sporządza uzasadnienie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego z wnioskiem, o którym mowa w punkcie 1.
3. Rodzic kandydata lub kandydat pełnoletni może wnieść do Dyrektora Liceum odwołanie od rozstrzygnięcia Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej w terminie do 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia odmowy przyjęcia.
4. Dyrektor Liceum rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej w terminie do 3 dni od dnia otrzymania odwołania do Dyrektora Liceum. Na rozstrzygnięcie Dyrektora Liceum służy skarga do sądu administracyjnego.
Do 13 sierpnia 2024 roku Mazowiecki Kurator Oświaty opublikuje informację o liczbie wolnych miejsc w szkołach ponadpodstawowych.
02-587 Warszawa
ul. Wiktorska 30/32